Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 7

1
ISBN:0-8077-3810-7
Autor(i):Stephan, Walter G.
Naslov:Reducing prejudice and stereotyping in schools / Walter Stephan ; foreword by James A. Banks
Impresum:New York : Teachers College Press , cop. 1999
Materijalni opis:XV, 142 str. : ilustr ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Multicultural education series
Ključne riječi:predrasude * stereotipi * škola * odnosi među grupama
Sažetak:Despite all the laws and social programs designed to increase racial equality, there are still major problems between racial, ethnic, and cultural groups in the United States. This book was written to assist educators in designing and implementing classroom interventions that will help students to develop more positive racial and ethnic attitudes and behaviors. The author provides an up-to-date review of the theories of prejudice and stereotyping; a careful examination of the conditions under which changes in prejudice and stereotypes can be accomplished; a wide array of techniques for improving race relations in schools; and specific recommendations to help educators select the programs that are most suitable for the schools in which they teach.
Sadržaj:Series forward by James A. Banks. - Introduction. - Stereotypes: Theory and research. - Prejudice: Theory and research Contact theory. - Improving intergroup relations. - Recommendations for intergroup relations programs
UDK:159.9
APA CC:3040 3560
Ostali autori / urednici:Banks, James A.
Signatura:3040 99 STE
Inventarni broj:51/2003
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4539

2
ISBN:978-0-8077-4833-6
Autor(i):Fullan, Michael
Naslov:What's worth fighting for in the principalship? / Michael Fullan
Izdanje:[completely revised and updated] 2. ed
Impresum:New York , London : Teachers college press , 2008
Materijalni opis:68 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 65-67: Bibliografija
Ključne riječi:upravljanje školom * školski menadžment * osnovne škole * SAD
UDK:371.111/373.3(73)
Signatura:PE 371.1 FUL w
Inventarni broj:18349
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8446

3
ISBN:978-0-8077-4710-0
Autor(i):Donaldson, Gordon A., Jr.
Naslov:Cultivating leadership in schools : connecting people, purpose, & practice / Gordon A. Donaldson, Jr. ; foreword by Michael G. Fullan
Izdanje:2. ed
Impresum:New York , London : Teachers college press , 2006
Materijalni opis:XII, 203 str. : graf. prikazi ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 187-196: Bibliografija
Ključne riječi:upravljanje školom * školski menadžment * SAD
UDK:371.111(73)
Signatura:PE 371.1 DON c
Inventarni broj:18348
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8445

4
ISBN:0-8077-6253-9
Autor(i):Christian, Barbara
Naslov:Black Feminist Criticism : perspectives on black women writers / Barbara Christian
Impresum:New York ; London : Columbia University, Teachers College Press , 1997
Materijalni opis:xv, 261 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Athene Series
Napomena:Str. 253-261: Kazalo pojmova i imena
Ključne riječi:američka književnost * afro-američka književnost * žensko pismo
UDK:821.111(73)(091)
Signatura:AN 820(73)(091) CHR B
Inventarni broj:30254
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:14657

5
ISBN:0-8077-4425-5
Naslov:Redesigning accountability systems for education / edited by Susan H. Fuhrman, Richard F. Elmore
Impresum:New York ; London : Teachers College Press , cop. 2004
Materijalni opis:312 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Educational leadership series ; 1
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:odgojno-obrazovna politika * obrazovanje i društvo * Sjedinjene Američke Države * školstvo * reforma obrazovnog sustava
Sažetak:<Introduction>, <Issues in designing accountability systems>, <Effects of accountability systems>, <Moving forward: refining accountability systems>
UDK:37.014+371(728)
Namjena :PS-projekt
Signatura:PE 37.014 RED
Inventarni broj:17620
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8254

6
ISBN:0-8077-4359-3
Autor(i):Hargreaves, Andy
Naslov:Teaching in the knowledge society : education in the age of insecurity / Andy Hargreaves
Impresum:New York ; London : Teachers College Press , cop. 2003
Materijalni opis:229 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:odgojno-obrazovna politika * obrazovanje i društvo * standardizacija kurikuluma * demokratizacija obrazovanja * kritika obrazovne politike * učinkovito podučavanje
UDK:37.014:371
Signatura:PE 37.014 HAR t
Inventarni broj:18006
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8253

7
ISBN:978-0-8077-4838-1
Naslov:Other kinds of families : embracing diversity in schools / edited by Tammy Turner-Vorbeck, Monica Miller Marsh
Impresum:New York, London : Teachers college press , 2008
Materijalni opis:VII, 204 str. : graf. prikazi ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz radove
Ključne riječi:obiteljski odgoj * obitelj * usvojiteljske obitelji * udomiteljske obitelji * useljeničke obitelji * queer obitelji * homoseksualne veze * beskućnici * suradnja roditelja i škole
Sažetak:<Part I: Diverse families: narratives of experience>, <Part II: Representations of familiy in school culture and curriculum>
UDK:37.018.1/.26=37.064.1
Namjena :PS - projekt
Signatura:PE 37.018.1 OTH
Inventarni broj:18335
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8438

Upit: Publisher_swish=(Teachers College Press )

login